Moi kaikki!

Nyt  Emäntä on seonnut lopullisesti. Se puhuu minulle, voitteko kuvitella, MINULLE, rumasti ja kiskoo hihnasta ja voi, ette usko kuinka surkeasti asiat ovat täällä menneet ja se on puhunut Isännänkin minua vastaan. Haluaisko joku auttaa minua raasua? Voisin muuttaa jonnekin jossa minua kohdellaan arvoni mukaisesti. Minä olen nimittäin harvinaisen tärkeä ja merkityksellinen Hovawart, enkä mikää piski jolle voi puhua miten vaan ja jota voi kohdella kuin ovimattoa.

No, ehkä minussakin on vähän syytä, mutta siis ihan vähän vaan, ei missään tapauksessa paljoa. Minä nimittäin olen keksinyt uuden tavan herättää huomiota. Emäntä joutuu käymään töissä, minun mielestäni olisi vähintäänkin kohtuullista että se saisi jäädä kotiin huolehtimaan minusta ja minun monista tarpeistani. No kuten jo mainitsin se joutuu kuitenkin lähtemään aamulla jo ennen seitsemää. Isäntä jää vielä nukkumaan. Emäntä jättää minulle ruokaa tai jonkun peruluun, mutta minä olen ovelana tyttönä keksinyt miten ilmoitan etten pidä tästä järjestelystä ollenkaan. kun Emäntä sulkee oven, minä en päästä ääntäkään ja pissaan eteiseeni ja paljon. HAHAHHAA, voitte kuvitella Isännän ilmeen kun se kymmenen minuuttia myöhemmin tulee kutsumaan minua ulos. Minä tietenkin olen täysin syyttömän näköisenä ja yritän vierittää syyn vaikkapa Emännän niskaan.

Nyt kuitenkin Emäntä on puhunut Isännänkin minua vastaa. Että voikin olla elämä välillä raskasta.

Huoh...

Alli