Emäntä on alkanut sulkea minut toiseen huoneeseen. Minä tyttö olen protestoinut kamalasti tätä eristämistä vastaan. Emäntä selittää että pitää oppia olemaan yksinkin, mutta ei kun minä en halua Huuto!!! Emäntä on selittänyt minulle ettei ole kulunut kuin kaksi minuuttia, mutta minusta se tuntuu ikuisuudelta. MINÄ HALUAN OLLA TEIDÄN KANSSANNE 24/7 JA TAHDON ETTÄ MINUA VIIHDYTETÄÄN!!!! Pitää varmaankin alkaa etsiä Anja Eerikäisen puhelinnumeroa Nolostunut

Muuten elämä täällä on mallillaan. Minusta on ihana riehua iltaisin yhdeksän aikoihin. Minulla ei tietenkään ole kelloa, mutta siäinen kelloni kertoo että on riehumisen aika. Emäntä on ihan kummissaan minun hepuleistani, enkä minäkään oikein osaa kertoa miksi riehuttaa niin kovin. Häntä suorana juoksen ympäriinsä ja teen hurjia liukuja pitkin lattioita. Hihnan kanssa minua välillä riehuttaa myöskin, mutta se johtuu siitä että mokoma naru kahlitsee vapaan sieluni.

1251094606_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minusta tulee isona varmaankin käyttökoira, sillä rakastan siivoamista ja osallistunkin siihen aina kun emännän silmä välttää. Moppi on minun ehdoton suosikki siivousvälineeni, mutta kyllä tämäkin paremman puutteessa käy.