Sain "henkkarit" eilen ja tänään emäntä varasin minulle rokotusajan. Haluaisin jo kovasti päästä leikkimään muiden koirien kanssa, mutta lähellä olevat koirakaverit ovat harvassa. Minun uusi kaverini, Hyrrä, jota en ole edes vielä tavannut loukkasi jalkansa viime viikolla ja siltä murtui varvas. Yhteiset metsäreissut on pitänyt unohtaa, mutta viikon päästä menemme yhdessä mökille saareen ja sitä minä odotan jo kovasti. Katselin emännän kanssa Youtubesta videota Lillistä (Milahow Kapric) ja se meno näytti minusta niin tutulta. Katselin kuvaa ja kuuntelin korvat höröllään. Minä olen niin nykyaikainen koira että kirjoitan blogia ja katselen videoita Youtubesta.

Meillä on kotona ihan tyhmä sääntö. Possunkorvat, saparot ynnämuut herkut saa syödä vain omassa mökissä (eli häkissä). Minä olen aina ajatellut olevani ovela koira, mutta emännällä on silmät selässäkin. Yritän tuoda possunkorvan ulos ja aina joudun menemään sen kanssa takaisin. Minä en ymmärrä mitä iloa emännälle tuottaa se että minä saan herkut vain mökkiini, mutta se selittää että on mukavampi kun mennään kylään että minulla on oma paikka missä kaikki minun tavarani ovat. Ollaanko me menossa johonkin kylään joskus???