Minulla on ystävä!!

Sen nimi on Hyrrä ja tänään minä tapasin sen. Se on minun paras ja ainoa ystäväni, mutta niin tärkeä ystävä! Hyrrä on Irlanninterrieri, kaunis ja hoikka tyttö. Me menimme tänään samaan metsään, jossa olemme jo aiemminkin lenkkeilleet Emännän kanssa. Hyrrällä on myös isosisko Fanni, joka oli iloinen kun sai nuuskia ihan yksin kaikki metsän hajut, kun me telmimme Hyrrän kanssa. Aluksi minusta minun uusi ystäväni oli vähän pelottava, kun se on minua kuukauden vanhempi ja melkein jo koulussa ja siis vähän isompi tyttö kuin minä, mutta se sanoi :" Alli, ollaanko ystäviä, niinkuin bestiksiä?" siitä minä ymmärsin,  ystävä, uusi ystävä!! Ja niin meistä tuli erottamattomat. Hyrrä opetti minulle miten leikitään koiraa ja juostaan kilpaa. Meillä oli niin mukavaa! Emäntä ei tietenkään muistanut ottaa kameraa mukaan että olisin saanut tänne blogiin kuvan minun parhaasta ystävästäni, mutta mökille emäntä muistaa ottaa kameran, minä muistutan sitä.

Minulla on mukava Isäntä, se on vähän hassu. Me olemme Emännän kanssa lenkkeilleet metsässä samalla kun isäntä on kiertänyt rataa. Isäntä on kyllä kumma tyyppi, ensimmäisellä kerralla se juoksi minun luokseni ja antoi roppulan, mutta nykyisin se vaan vilkuttaa ja juoksee ohi. Emännällä on täysi työ pitää minut aisoissa kun isäntä singahtaa ohi mutkan takaa. Isäntäkin on tärkeä ystävä, mutta ennenkaikkea sitä on kiva purra. Siitä se ei tykkää!

Oli ihana leikkiä, mutta nyt minua väsyttää ihan kamalasti. Emäntä sanoi että nyt harjoitellaan häkissä nukkumista. Aikaisemmin minä olen syönyt ja saanut herkut häkkiin, mutta en ole tykännyt siitä että Emäntä laittaa oven kiinni. Minä olen sanonut sille monta kertaa ja selvästi:MINÄ EN PIDÄ SIITÄ ETTÄ MINUT SULJETAAN JONHONKIN! Mutta Emäntä on vähän kovapäinen ihmiseksi ja niin minä taidan sulkea silmäni, antaa Emännän laittaa oven kiinni ja nukah...zzzzzzzz