1250762993_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Alli-Valpuri, eli Alli. Viralliselta nimeltäni Milahow Jantec ja olin pienenä pinkkityttö, joten teema jatkuu edelleen. Minulla täytyykin olla paljon pinkkiä, koska muuten minua ei erota pojasta, sen verran kovapäiseksi olen mennyt syntymään. Jostain kuulin että jos pötköttää veljen vieressä ennen syntymää, saattaa tulla poikamaiseksi. Pitääköhän paikkaansa?

Olen muuttanut uuteen kotiini ihmisten arkea ilostuttamaan ja heille töitä teettämään vasta tiistaina 18.8.2009  mutta olen jo kotiutunut tänne hyvin ja pyöritänkin arkea melkoisen railakkaasti. Yritin käyttäytyä ensimmäisen päivän täällä oikein hyvin, että saisin jäädä tähän taloon. Ihmisistä kun ei koskaan tiedä, jos vaikka olisivat pistäneet minut pakettiin ja lähettäneet ties minne. Nukuin lähestulkoon koko päivän ja tarpeenikin tein pääsääntöisesti ulos. Taisivat mennä raukat lankaan, kun aamulla heräsin täällä.

Aamulla 5.45 minulla oli niin kova pissahätä ja niin kovin yksinäistä, että ajattelin että on viisainta herättää emäntä. Se toimikin yllättävän hyvin ja nopeasti, oppi varmaan edellisestä aamusta, kun vitkasteli, niin minä tyttö pissasin eteiseen. Isäntää en edes viitisnyt yrittää herättää, kun se menee töihin, mutta ajattelin että emännän kanssa voitaisiin keittää aamukahvit kuuden aikaan, kuka sitä nyt enää nukkumaan viitsisi mennä, kun on kerran jo herännyt ja se on kuulemma "vanhempainvapaalla" minun takiani, niin täytyyhän sille järjestää ohjelmaa päiväksi.

Nyt väsyttää ihan kamalasti, taitaa olla päiväunien aika ja taidan antaa emännälle luvan nauttia kahvikupposen.

Alli