menin ja söin Emännän puhelimen laturin epäkuntoon ja pudotin sen kameran lattialle, eipähän ota enää huonoja kuvia minusta. Siksi täälläkään ei ole nyt uusia kuvia. Emäntä tuntuu odotteleva aikaa että me pääsemme näyttelyharjoituksiin tai muuten harrastamaan yhdessä jotakin. Minäkin kaipaisin koirakavereita ja miksei ihmisiäkin.

Minä rakastaisin kaikkia maailman ihmisiä ja haluaisinkin tutustua kaikkiin, mutta Emäntä tuntuu olevan niin epäsosiaalinen, ettei päästä minua kaikkien luo. Muutama päivä sitten muutama mies pääsi yllättämään Emännän ja tulivat paijailemaan minua ja lepertelemään minulle. Minusta se oli vain mukavaa, kunnes yksi miehistä rojahti minun päälleni. Sanoi olevansa vähän maistissa, mitä lie sekin tarkoittaa? Onneksi minä olin niin nopea tyttö että ehdin alta pois ennenkuin olisin liiskaantunut ison miehen alle. Kaikki ihastelevat kuinka söpö minä olen. Emäntä on kotona sanonut ettei se kestä kauaa, kunhan minä kasvan, en ole enää oikein kenenkään mielestä söpö, ehkä pelottava enemmänkin.