Emännän mielestä minä alan näyttää enemmän nuorelta koiralta, kuin pennulta. Kuono kasvaa pituutta ja minä korkeutta. Minusta on tullut melkoinen honkkeli korkeine jalkoineni. Mutta tunnun Emännän mielestä enemmän kissalta kuin koiralta hihnan päässä. Minä olen oikea hiipimisen mestari ja hyökkäämisen myös. Ensi viikolla minä saan tehosterokotteen ja sitten pääsen pian tutustumaan muihin koiriin.

Keksiviikko oli ensimmäinen päivä kun minä en tehnyt sisään mitään. Emäntä oli kotona minun kanssani ja menimme ulos säännöllisesti n. kahden ja puolen tunnin välein. silloin kun joudun olemaan yksin, silloin en voi mitään sille etten jaksa pidätellä. Minä olen alkanut viihdyttää itseäni sanomalehtien  levittämisellä ja silppuamisella, sekä mökkini tyhjentämisellä. Eilen kun isäntä tuli töistä olin tyhjentänyt kaikki leluni mökistä lattialle peittoani myöten. Kyllä minulla oli ollut niin mukava siivoillessa mökkiäni. Täytyyhän se joulu siivous hoitaa!