Tässä minun uusi sadetakkini, eikös vain olekin soma?

Minulla oli ihana viikonloppu! Olen juossut Hyrrän kanssa itseni aivan tainnoksiin. Ensimmäisenä iltana emme malttaneet pysyä poissa laiturilta, vaikka Hyrrän varvaskin on murtunut. Niin minä sitten molskahdin laiturilta veteen. Onneksi minun rakas Isäntäni tuli, pelasti ja onki minut kuivalle määlle. Emäntä kuivasi minut ja kääri fleecepeittoon ja laittoi minut tuoliin nukkumaan takkatulen lämpöön, etten minä vilustuisi.

Me juoksimme Hyrrän kanssa aamusta iltaan. Onneksi minulla oli oma häkkisänky mukana, muuten minä en olisi malttanut nukkua yhtään. Aina kun minua alkoi riehuttaa oikein kovasti, Emäntä nappasi minut kainaloon ja laittoi häkkisänkyyn. Minä en jaksanut edes protestoida, niin väsynyt minä olin. On ihana että koiranpennulla on oma ystävä!! Nyt minua väsyttää taas niin kovasti, että on viisainta  käydä nukkumaan ja jatkaa myöhemmin kirjoittamista.

ALLI 10 VIIKKOA