1251034039_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eilen oli mukava päivä. Ensin meille tuli vieraita, jotka toivat minulle luun ja ihastelivat minua kovasti. Olenhan minä toki tietoinen että olen kaunotar, fiksu ja ylivertainen hovawart, mutta on se silti kiva kuulla ihmisten suusta. Kun vieraat olivat lähteneet menimme jälleen autolla. Se on minusta vielä vähän pelottavaa, tai ainakin uskottelen niin että saan nakkeja. Emäntä on pilkkonut ne kyllä niin pieniin paloihin ettei se ole oikeastaan edes sallittua. Minähän en ole mikään pikku koira. Moottori hyrisee ja se alkaa aina nukuttaa minua. Kun auto sitten sammui olimme suuren metsän reunassa. Isäntä luki kyltistä että alueella koirat on pidettävä kytkettynä. Emäntä vastusteli ja höpisi jotain lauman yhteenkuuluvuudesta, mutta miehen sana on laki ja niin minä kuljin hienosti hihnassa. Metsässä oli niin paljon uusia hajuja ja ääniä että kun pääsimme rannalle uni voitti.

1251034602_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minä olin niin jalo tänä aamuna että annoin ihmisteni nukkua puoli yhdeksään. Taisin itsekin olla hieman unessa vielä kun he alkoivat heräilemään, mutta ei kerrota heille. annetaan heidän luulla että ajattelin heitä lämmöllä.