Minulla on mökki ja minä nukun siellä päiväunet niin että ovi on kiinni, eikä minua yhtään enää häiritse. Emäntä sanoo aina "Odota" ja laittaa oven kiinni. Minä kaivaudun pesääni ja nukun turvallisesti ja makoisasti ja aina kun minä herään Emäntä avaa heti minulle oven, kun minä istun ovella kiltisti ja odotan. Aluksi mökissä oli pehmusteet, mutta minä en viihtynyt siellä. Minä likasin pehmusteet ihan tahallani, hankasin luita niihin ja pyörin mökissäni kuraisilla tassuilla niin että Emännän oli pakko pistää ne pesuun. Mökin lattialle levitettiin pyyhe ja minä aloin viihtyä siellä. Kaikkien niiden pehmusteiden ja mattojen kanssa minulla oli kuuma ja liian pehmeää, mutta nyt on hyvä. Turvallista, hämärää, sopivan viileää ja kova alusta. Näin minä tykkään siitä!

Tänään Emäntä kävi kaupassa ja toi minulle tuliaisiksi "sadetakin" tai viitan, kummin sen muodon nyt tahtoo ymmärtää. Se on kokoa L, mutta minulle melkein sopiva. Minun mökkinikin on muuten kokoa XXL ja minulle joudutaan ostamaan vielä isompi, kunhan minä kasvan isoksi tytöksi. Minä sain kalkkunaleikettä, eikä takki tuntunut minusta yhtään kurjalta, kalkkunamakkara vaan maistui hyvältä. Tänään me kokeilemme takkia, kun sataa ihan kaatamalla ja ulos pitää kuitenkin mennä. Minun puolestani ei kyllä tarvitsisi ollenkaan, minä tekisin paljon mieluummin sisään, mutta Emäntä tahtoo rampata pihalla muutaman tunnin välein, jos vain on kotona. Mitenköhän se pärjää päivät silloin kun ei ole kotona? Ramppaakohan se ulkona yhtä tiheään?? Minä olin eilen yksin kolme ja puoli tuntia, enkä ollut viitsinyt pissata sisään, ei ollut hätä. Heti kun emäntä tuli kotiin, piti lähteä pihalle ja siiloin minä ajattelin että on varmaan viisainta tehdä jotakin, kun siitä aina kehutaan ja Emäntä tulee niin iloiseksi. Isännän kanssa on helpompi mennä ulos, kun se ei tahdo rampata pihalla jatkuvasti.